I REMEMBER WHEN

Ohja, vissa tider saknar man, bloggis. Fast det är så att man fattar inte hur mycket man kommer sakna vissa saker förrän långt efteråt. Då är det liksom lite too late ju?

Det kääns lite smått efterblivet att sitta och blogga i trosor och BH, men jag orkar inte sminka mig för tillfället. Det kommer ta så lång tid. Tjocka lager med smink, förstår du bloggis. Specielt runt ögonen. Då blir det asbra. Asbra.

Fantastic Five är tillbaka i hässleholm igen, yes. Jag känner att det är väldigt gött. Jag har saknat det en del. Eller ah, en hel del. På onsdag blir det festivalen med dom och även på fredag, happyface på hög nivå ! Nä, nu är det dags att börja med bakningen innan folket börjar droppa in här, jordgubbs och lime cupcakes med jordgubbsgrädde.!

                               

                                              xoxo
, missbuttercup

Postat av: **************

Ja vissa saker saknar man..

2009-08-07 @ 15:01:23
Postat av: ...

så fort kom du över alex ja, det va ju inte så svårt, han betydde nog inte så mkt då eller?

2009-08-07 @ 16:51:52
Postat av: missbuttercup

ursäkta men vad snackar du om med att jag har kommit över honom och han inte betydde något ? och ja vissa saker saknar man.

2009-08-12 @ 21:45:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...