YOU KNOCK ME DOWN

Dudunk. Död. Dudunk. Död igen. Dudunk dudunk.. Undrar hur många gånger man har avlidit inombords? Det krävs egentligen inte så mycket för att det ska hända, kan jag tänka mig. Man kan nog dö inombords otroligt många gånger.. Bara man har någon eller något som får en att återvända. Så vi borde egentligen kalla oss själva för odödliga, bloggis. 

Dom enda männen man lita på i hela världen. Ben & Jerry. För oss tjejer så har dom en otrolig betydelse. I alla fall för mig. Om man ska fira något, köpa Ben & Jerry. Om man sörjer något, köpa Ben & Jerry. Om man vet att någon har det jobbigt, köpa Ben & Jerry. Att erbjuda någon Ben & Jerry är att visa kärlek. Man visar att man faktiskt bryr sig och vill trösta eller finnas där för personen, även fast man kanske inte kan göra någon större skillnad. Men ändå så finns man där. Och ibland är det det enda man kan göra. Att bara finnas där och ändå göra skillnad. Och det är bland det bästa man kan göra. Bara finnas.

Det är en sånn dag när man känner sig helt slut, bloggis. Verkligen jätteslut. Fast det gör ingenting. För det betyder att jag kommer vara okej imorgon. Och det är bra, för jag ser fram emot imorgon.



                                 xoxo, missbuttercup

Postat av: ..

diggar tröjan (Y)

2009-09-13 @ 16:48:50
Postat av: missbuttercup

jag med :) den är brutalt awesome :) vem är du om man får fråga?

2009-09-13 @ 18:54:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...