FAREWELL POWDERY PARADISE

Welcome back winter once again
And put on your warm fuzzy sweater
Cuz you'll feel much better when

The snowflakes fall gently to the ground
The temperature drops and your shivers freeze
all the rivers around
But I keep you warm


( Bilden här är ifrån förra julen. På julafton till och med. )

Jag och min blogg tänkte lite såhär i efterskott önska er alla en grym Jul! Jag kunde inte önska er det igår eftersom jag var hemma hos min pappa och firade så jag hade ingen möjlighet att sitta vid datorn. Dessutom är julen en högtid när man är med familjen och inte med datorn.

Det kändes som om hela världen var täckt av snö igår. Ett tjockt lager snö. Jag gillade det jätte mycket. Det var ju trots allt en vit jul och det kan jag inte minnas när vi hade senast.

Jag saknar min brudar kan jag ju säga, speciellt eftersom jag har det så brutalt bra med dom. Älskar er. Sjukt mycket. När Nisse kommer hem blir det pusskalas med hela gänget. Underbart! Hejdå sålänge! Nu ska min nya säng fixas. Ha det så sjukt jävla bäst, okaaaj?

Snöpusspusspussar och julkramar, missbuttercup



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...