FORGIVE THEM EVEN IF THEY ARE NOT SORRY

Mörkare tider, dystrare människor. Det tänker jag förhindra. Det lovar jag, bloggis. JAG LOVAR. Det ska bli så bra, så jättebra. Det måste det bli. Och ingen ska få tappa taget. Aldrig någonsin att jag tillåter det.

Jag känner mig väldigt generös nu vid juletid och tänkte därför ge er något ni inte fått på länge.
Nya bilder på mig! Wiiihoo! Tycker inte håret är lika hämskt som innan och bestämde mig därför för att ge er en liten facewall med mitt lilla ansikte. I hope you enjoy!

Idag har inget annat än jul fått plats i mitt huvud. Var man än är så är det juligt och det till och med luktar jul.
I love it!
Imorgon ska jag dessutom ut och köpa lite julklappisar och lite senare blir det till att julbaka med mina älsklingsbrudar! I love my life!
♥  JulJulJulJulJulJulJulJulJulJulJulJulJul  ♥
Haha nu kanske alla tycker att jag är lite väl överdriven med allt jul och vinter snack men
" Ni ska inte tro det blir vinter ifall inte nån sätter fart "

xoxo, missbuttercup


Postat av: Junnsan

Sötis sis xD har köpt kulklapp till dig :D men vill ha den själv (A) hahah <3

2009-12-08 @ 21:06:45
URL: http://junnsan.blogg.se/
Postat av: Matilda

omg ge mig den!!! <3

2009-12-09 @ 21:32:23
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...