ONE LOVE IS ALL WE NEED

Avatar igår var awesome! Alla borde se den för jag var helt tagen av den och det vet jag att det underbara sällskapet också var. Bio är något jag länge underskattat men hur underbart är det inte egentligen. Speciellt när man har underbara brudar vid sin sida. Älskar dom, riktigt mycket.

Utanför är det värsta snölandet och jag älskar det brutalt mycket! Visst att det är kallt och man halkar men det är ju bara härligt. Dock har jag blivit lite förkyld men det hör väl lite till vintern.

Idag var man i kstad och köpte de sista julklapparna. Julstämning i varenda liten hörna man går förbi. I like! Nu är jag dessutom klar med alla julklappz, känns så skönt. Nu är det paketinslagning som gäller, sen väntar sängen.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...