HONEY I'M HOME !

Ah, italien var nice. Jag kanske langar blder sen. Fast jag betvivlar det starkt. Vet du bloggis? Man kan jämföra varje förhållande med en låt eller en låttext. (Jag hade för mycket tid till att tänka i Italien) Och jag kom på att min och Alex låttext är "My black Dahlia" med Hollywood Undead. I alla fall från min sida, bloggen.

Jag var med Anna ikväll. Jag var fett pepp på att träffa henne igen. Jag har kaosat mitt öra och jag älskar det. not.

Anna har och träffar nån liten boy, lalalala. Fast hon vågar inte erkänna det, hehe.
Jag brände 100:- igår p.g.a av min frustration och mitt behov av nallar. Asum.

Livet leker, sommarlovet börjar bra. Snart är det Kristiansstads dagarna för min del och innan det kommer Anna underhålla mig. Vi ska ha så jävla K U L. Ärligt talat, det förtjänar vi alla.



                          xoxo, missbuttercup



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...