SHAPE UP ATTENTION WHORE

Uh, jag måste ut och gå. Fast jag orkar inte.
Jag måste fixa håret. Fast jag orkar inte.
Jag måste fixa naglarna. Men jag orkar inte.
Jag borde äta. Men det orkar jag inte heller.

Vet du vad, bloggis? Jag är trött. Jag är snart fattig igen. Jag var i Karlshamn idag förstår du. Jag ska langa bild.. Nej, jag orkar inte. Ganska onödiga att lägga massa pengar på nallar egentligen. Aso seriöst, jag fick inte ens med mig någon hem. Pinsamt, ja.

Jag längtar efter mitt faceyface. Fast jag ska träffa henne imorgon, sen drar hon till sin stuga , tror jag. Jag hitta nya låtar igår. Fast jag kan inte skriva vilka det var för då kanske magin försvinner. Det är bara mina låtar, förstår du bloggis. Är det torsdag? Har inte koll på något känns det som.

Jag tänker btw skita helt fullständigt i dethär med förhållanden. Det gick ju uppenbarligen inte så bra sist, HAHAHA. Ojoj, tur som fan att jag har underbara vänner. Och att det är sommarlov och grejer. Snart ska jag börja läka andra sår än mina. Det blir asum. Då slipper jag tänka på mig själv hela tiden. Man blir väldigt egocentirisk av att vara ensam med sig själv, nämligen bloggis. Äh, dags att ta tag i vad som måste göras! Lyssna på Brokencyde på högsta volym och gå tillbaka till egolivet. Klart man saknar vissa saker lite.

xoxo, missbuttercup

Postat av: gunnar

jag saknar dej min lilla sak ;o

stugan tar kål på mig !:o

<33

2009-07-23 @ 10:23:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...