THEY'RE COMMIN' FOR YOU

Asbra asbra asbra asbra. Jag är asbra. I förrgår var jag på stan med Facey. Efter det kom Madde och Ida på besök när jag passa min brors söta vovve! Det var en helt asum kväll med mina sockerflickor. Madde och Ida är asum.

Något som irriterar mig enormt för tillfället är att jag inte kommer in på min bilddagbok.

Idag har jag varit ute och gått i det super fina vädret med min brors super söta hund. Jag letade efter svar. För typ två minuter sedan stack jag hem. Fast jag kommer snart träffa bror igen.. Asbra asbra asbra. Vi ska se nya Harry Potter filmen, det är han skyldig mig , happyface. Senare idag ska jag och Jonna hitta på något kanske. Jag får se hur det blir och vad som händer sen.

"Vad händer nu?" är frågan. "Vi fortsätter som enligt planerna" är svaret. "Vad hade vi för plan?" är följdfrågan. Jag har inte en jävla aning, om jag ska vara ärlig. Det känns lite som att tiden har stått stilla sedan förra sommaren och att ingenting har hänt. Typ att jag har drömt, bloggis. Jag har ingen plan. Eller jag hade inte det i alla fall. Nu har jag det. Det kommer att gå asbra. Asbra asbra asbra asbra.



 xoxo , missbuttercup       



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...