THEY'LL KILL ME

Jag vaknade för tidigt imorse. Alltså.. Jag var as trött och bara ville sova. Men ändå vaknar jag klockan sju av att Mamma brakar in i mitt rum?! Bra uppvaknande. Jag somnade nog sent. Fast jag kommer inte riktigt ihåg, bloggis. Tur att dagen inte var särskilt asnträngande och så. Jag och Isabell gick på stan halva dagen och resten av dagen så tittade jag på film och städade.

Jag älskar känslan av bubblor. När jag är glad. Då blåser min mage bubblor och får mig att skratta. Det är helt underbart! När jag inte är glad däremot, så äter min mage på sig själv. Det är ganska jobbigt och obehagligt fast jag vet ändå att det är nödvändigt och inte farligt. För den samlar bara energi för att kunna skratta igen. Och det är bra.


                            xoxo, missbuttercup



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...