SUPERBLOGGERSKAN!

Hej bloggen! Nu fan ska jag börja blogga!

Idag är det 13 dagar kvar till sommarlovet och 256 dagar kvar tills min födelsedag.
Jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon. OMG I DIE!
Imorgon ska jag dra till siesta hade jag tänkt. Med Anna, Moa och kanske någon mer.
Vi skall vara där 16.00, måste skynda mig efter skolan. Bilder kommer nog!

Lördag, tidigt på morgonen har Jesper spelning på torget.
Jag hinner nog dit i tid.. Om klockan är på min sida, det vill säga.



              xoxo ,
missbuttercup

Postat av: Palm

hoppas du får en trevlig helg ^^ det ska jag ha iallafall ^^

2009-05-28 @ 19:16:31
URL: http://palken.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...