I LIVE ON THE FROZEN SURFACE OF A FIREBALL

Puss-älskade-isabell-jag-saknar-dig-som-ett-as. ♥
Jag har inte haft tid eller ork att uppdatera eftersom det har hänt så mycket den senaste tiden.
* jag har tagit sprutan och efter det hade jag dödsont i armen och huvudet.
* jag har haft massa prov och andra jobbiga grejer i skolan.
och det värsta av allt...
* min älskling har hjärnhinsinflamation.

Det går ganska bra i skolan. Jag har fått VG på alla prov hittils 
( inte so men det vet vi alla att det inte räknas ) 
och jag är till och med nära på att höja mig till MVG i vissa ämnen. Däremot märker man att alla i klassen är trötta eller sjuka. Inklusive jag då. Men så kan det gå, så kan det vara.
Gissa vem som är den enda tjejen i klassen för tillfället? Ni som gissa på att det är jag gissa rätt.
Det är inte alls kul kan jag meddela alla som inte vet hur det är.
Saknar mina brudar så brutalt mycket! ♥

Många har frågat om jag är kär just nu.
Alltså.. NEJ. I don't do that shit, okey? Jag har lätt för att tycka om folk, men never att jag blir kär? Palla sånt. Det verkar bara fett jobbigt. Haha, nu låter jag som värsta känslokall_chey_yeah? Men alltså.. Jag är snäll. Och jag är faktist riktigt social mot folk jag knabbt känner. Jag bara känner inte på DET sättet just nu. Hheheehe.. Ah, nu vet ni det. Men jag är fan assnäll ändå. Så det så!



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...