VI KAN JU LÅTSAS SOM ATT ALLT ÄR BRA

Jag kan bara säga att jag hatade att behöva gå upp vid 7 imorse för att sen cykla till simhallen, simma 40 längder= 1 kilometer med kläder (?!) och sen cykla tillbaka till skolan i det iskalla vädret!
Alltså nej, jag HATAR kyla. All jävla slags kyla. Eller ah, bortsett från glass och sånt då. Hehe..
Det snöade idag. Fast snö är fint. Och snö är kallt. Så jag hatar snö med! Eller nej det gör jag inte.
Bara om det är sån slaskig och äcklig. Då hatar jag det.

Jag skulle behöva sovmorgon. Sen skulle jag behöva ut och gå en himla massa för att försöka få upp min kondition lite. Men sen är jag så trött eftersom jag måste gå upp så tidigt till skolan
så då orkar jag inte gå ut och gå när jag kommer hem. Och sen är det för kallt också.
Jag hatar kyla.

Imorrn får jag nog gå upp lika tidigt som idag eftersom jag måste få i mig en riktig frukost.
Har samhälls prov vid halv 3 så måste vara pigg så jag inte kommer dit helt död.
Annars lär jag nog dö när jag väl ser provet.
Jag hatar SO.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...