DIAMONDS IN MY OTHER HAND

När jag blir en prinsessa ska jag se till att alla mina älsklingar ler.

Jag kan ju känna att jag tänker som en treåring ibland. Chansen att jag blir en prinsessa är ju ganska minimal. Men det ska jag bli ändå!? Fast det är nog bara jag själv som fattar innebörden av det, bloggis. Prinsessor är det finaste som finns. Jag älskar prinsessor. Och rosa. Jag ska bli en fucking rosa prinsessa. Totally. 

Jag har ingen kraft. Efter ett tag förlorar man sin kraft. Det går inte att undvika. Man måste ladda sina batterier så ofta som möjligt. Det finns inget så energirikt som att umgås med folk man tycker om och bryr sig om. Och det är just det jag gör nu.
Prao på wokhouse och sen höstlov efter det, fett awesome.

Jag älskar mina underbaringar, babes och älsklingar. Men mest av allt älskar jag mina fucking brudar.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...