IT FEELS LIKE FOREVER

Jag måste klippa mig. Jag vet exakt hur. Tror jag.Jag lyssnar på Spirit-soundtracket. Älskaah.
Jag får pengar på tisdag, det är underbart. Jag tror iof att allt kommer ta slut denna veckan.
Höstlovet gör att jag är shoppingsugen hela tiden. Måste handla massa. Or i'll break down.

Man kan säga såhär.. Jag hade verkligen behövt gå ut och gå idag eftersom jag inte har någon dans på 2 veckor nu. Men det är regnade som sören så kände att det var lite onödigt att gå ut då men jag gör nog ett försök snart. Sen måste jag träffa Isa, känner jag. Jag har varit borta från henne lite för länge. Jag tycker inte om sånt. Jag saknar henne. Inte kul. Fast jag är en dålig människa när det gäller att hålla kontakt med folk. Alltså inte så att jag vill dissa dom eller så, men jag tänker bara inte på att jag faktiskt KAN ta kontakt med dom. Det blir mer så att jag sitter och väntar på att folk ska höra av sig. Väldigt begåvat, bloggis.

Jag sov 13 timmar inatt så det känns jätte bra. Jag äter chokladpudding med sked ur en skål. Med grädde. Det ser inte så gott ut, men det smakar bra. Jag lyssnar på en fin låt också. Så när jag tänker efter så känns det extra bra. Och jag måste ge Adam en stor kram för att han är så bra. Allt är bra.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...