TAKE MY LIPS AND MAKE THEM YOURS

Yes, håret är kortare än kort. Jag hatar det. Jag klippte säkert av en tredjedel av det. Jag går helst inte ut för tillfället alltså. Det ser inte alls okej ut i mina ögon. Janne sa att det var snyggt. Jag tycker det är hemskt. Nog pratat om utseendet, bloggis. För just nu är allt annat så bra. Bara bäst. Min lilla kassler kommer till mig ikväll. Kan det bli bättre? ♥
 Jag har förresten kommit fram till en sak. Jag ska sluta platta håret. Halva hade nämnligen gått av eftersom jag plattat det för mycket!

Jag baka nyss nya små muffis eftersom dom jag gjorde för några dagar sen är slut.
Ska bjuda Adam Padam ikväll. Får hoppas han tycker om dom.



xoxo, missbuttercup


Postat av: Mummy

Håret är fint , muffinsen mumsiga!

Du är bäst ;)

2009-10-30 @ 10:18:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...