HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR OM MAN ÄR KORKAD TOM OCH GLAD

Jag kom nyss hem från julmarknaden som jag var på idag. Igår var jag med fina_killen och det var svinbra. Mycket gör mig sjukt lycklig just nu trots att lovet snart är slut!
( Håret är inte en av dom grejerna ! ) 

  Jag älskar verkligen mitt liv, allt är perfekt och ingenting kan, ärligt talat,  bli bättre.
( förutom håret , det kan bara bli bättre )
får lyckokickar hela tiden! har så jävla fina vänner och aaah. it's all good.

Jag pluggar, eller ja det märker ju vi alla att jag inte gör.
Men jag är nära nu! Böckerna ligger framför mig men så fort jag ser dom blir jag bara trött.
Samhälle 'ekonomi' prov på torsdag så jag måste öppna dom förr eller senare.
Jag tycker verkligen inte det är ett roligt ämne och OLW ger ju inte ämnet några pluspoäng precis.
Han hade satt mig på "förbättring krävs" i omdömet men ändå skriver han "jobbar bra på timmarna".
Jag vill ha my sunshine hos mig NU!



xoxo, missbuttercup


Postat av: Palm

bra (Y)

2009-10-30 @ 21:55:38
URL: http://palken.blogg.se/
Postat av: missbuttercup

vad är det nu som är så bra då -.-' ?

2009-10-31 @ 23:27:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...