HOME IS WHERE YOUR HEART IS

Alltså det är inte lätt att inte ha smidigheten på sin sida kan jag ju börja med att säga. Gissa vem som smällde ansiktet i vägen när den sov för typ sjuttonde gången denna månaden!? Jag? Självklart var det jag! Det gjorde ju bara lite ont också. Fan vad sur jag blev. Sen var jag sur mer eller mindre hela morgonen också. Inte okej.

Men nu är det höstlov. Och det är bra! Och det betyder ju bara en sak! Shoppa, shoppa och hänga med brudarna. Underbart underbart underbart !

Igår bakade jag. Ibland måste man faktiskt göra det. Muffisarna blev helt underbara, bloggis. Jag har ätit upp typ alla. Jag äger. Dessutom har alla som fått smaka mina små varelser sagt att det har varit dom bästa jag någonsin gjort. Älskar mig själv ibland. Heh.

Nä, jag vet inte vad jag ska göra nu.. Jag ska nog ringa Adam snart. Det är väl lika bra att direkt erkänna att jag behöver honom. Känner mig lite mesig, men det är sånna smällar man får ta när man går stenhårt in för att vara ärlig. haha!



xoxo, missbuttecup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...