I WANT A BOY WITH LIPS LIKE MORPHINE

Jag vet att en enda blick kan säga dig allt
Jag vet att jag kan få ditt varma hjärta kallt

Jag får alltid fina helger. Jag har världens underbaraste människor runt om kring mig. Människor som alltid bryr sig. Och det är orättvist mot dom som inte har det. Jag är lyckligt lottad. Men det skrämmer mig att allt går så bra. För att förr eller senare så måste man krascha!? Man får inte vara uppe på topp hela tiden, bloggis. Det funkar inte så.

Jag lyssnar på Hinder. Jag fick värsta suget efter dom när cyklade hem. Det blir så ibland. Och jag tror inte att det kommer försvinna..

Jag vet inte vad det var för fel på mig idag. Jag blev bara så himla trött. Och jag ber om ursäkt till mina underbara klasskompisar för det. Det var inte okej. Inte okej alls. Jag ska vara glad imorgon.

Som ni alla kanske ser har jag min lilla bloggis en ny design. Hot or not?



xoxo, missbuttercup


Postat av: Mummy

Fin bloggen blev! Och du, det måste inte krascha alls! Kram gummis

2009-10-13 @ 22:34:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...