REALISATION FOR REAL

Jag är helt stolt! Både igår och idag har pluggat två hela timmar utan paus. (Det var därför jag inte uppdaterat osv..) Och det är väldigt mycket för mig. Vad får jag för det!? Jo då jag får städa mitt rum som jag lyckas stöka till varannan dag. Happyface.

Franskaprov imorgon. Jag kan ju säga direkt att det antagligen kommer gå sådär. Men ah w/e. Jag har ingen lust att oroa mig för det. Åh, alltså min klass. Så sjukt underbar är den? Alla är vi så himla olika och så perfekta tillsammans. Sånt händer bara inte. Helt sjukt..

Kvällen som är kvar nu tänker jag plugga ännu mer och titta på TV. JAG ÄGER. 



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...