I'M INDESTRUCTIBLE

Those who wish to follow me I welcome with my hands
And the red sun sinks at last into the hills of gold
And peace to this young warrior without the sound of guns


Jag känner inte att jag orkar städa mitt rum mer. Jag är inte pepp. Istället blir det massa godis och "Dumpa Honom!", det är allt man behöver för en bra kväll och det är en film jag tycker att alla borde se egentligen. Asum!

Den fick mig att funderat väldigt mycket på om man behöver kärlek egentligen? Innan förnekade jag det till max och tyckte att kärlek är skit och bara ställer till problem. HAHA, synd att jag fortfarande tycker det.. Men jag har kommit fram till att alla behöver det. Alltså.. Det finns ju olika slags kärlek. Syskonkärlek, kompiskärlek, djurkärlek.. Ah, du fattar va? Alltså någon form av kärlek måste man få. Annars klarar man sig inte långt.

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...