LET ME BURN

Like the fire needs the air
I won't burn unless you're there.

Jag har verkligen inget att säga. Jag har verkligen inget att komma med. Och ibland känns det så jävla bra att bara vara totalt maktlös.

Tack alla för dagen igår. Idag kör vi på igen. Asnice. Fast först är det sminkningen och håret som gäller. Naglarna måste också fixas. Jag var tvungen att klippa ner min tummnagel igår. Helt hemskt. Fast jag visste att jag var körd och inte hade något annat val så ah, hhehe.

Jag lyssnar på Flipsyde och mår asbra. Snart ska jag på träning. Sen blir det lite stan och filma med Annie,Annie,Ida och Isabell. Asum.

Hm.. Vad har jag att berätta om? Skolan börjar jag bli riktigt less på. Och vissa av lärarna tål jag inte, vissa ämnen tål jag inte, vissa personer tål jag inte. Fast det mesta är ju i och för sig äckligt brutalt awesome, så jag ska inte gnälla. Inte gnälla.

Känner mig fett ägd på bdb. Har fått sju nya bevakare sen igår och ändå så kommenterar ingen? Nää, inte okej. Inte okej alls, bloggis. Jag tycker inte om sånt. Jag skulle gjort den i svartvitt istället. NEEEEJ!! Nu åste jag ladda om den /RAGE. AH nu är bilden i svartvitt. NU SKA FOLK KOMMENTERA. /cry. JAJA, inte gnälla nä



xoxo , missbuttercup


Postat av: simon

fiin:)

2009-09-13 @ 22:54:52
Postat av: missbuttercup

du är fin :)

2009-09-14 @ 17:29:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...