NEED YOUR TOUCH

JAG HAR TAPPAT BORT MITT SVARTA LINNE OCH DET FINNS INTE NÅGONSTANS!!? Jag fick världens brutalaste ångest bara för det nyss. Jag ville typ dö och trodde typ att jag skulle göra det också, HAHAHAHA. Man kan vara så naiv ibland. Heart. Men jag fattar inte? Jag har blivit helt efterblivet tankspridd dom sista månaderna. Jag glömmer var jag lägger saker, jag glömmer vad folk har sagt och jag glömmer vad jag ska göra. Det är helt sjukt och jag hatar det.

Jag saknar Adam så att det nästan gör ont. Nu vet du det. JAG HATAR ATT INTE KUNNA TRÄFFA HAN JUST NU! Mest av allt hatar jag mitt svarta linne som ger mig ångest. Jag hatar inte att det är sol men jag hatar att jag är så trött att jag inte orkar gå ut i solen. Det är en side effect om man är vaken halva natten, bloggis. Fast det borde väl vem som helst kunna räkna ut.

Jag borde sova. Men jag kan inte. Jag är trött, jag vill sova. Eller bara titta på TV. Så det ska jag göra nu, bloggen.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...