PARADISE LOST

Efter att ha varit på topp så måste man ju tydligen också falla ner igen? Jävligt synd där egentligen, men det är väl så det är.

Min helg har varit bra. Mycket bättre än förra, sjukt jävla bra alltså. Underbara människor jag har alltså. Det är ganska sjukt. Mina sockerflickor går inte att beskriva. Mitt socker.

Dom däruppe tycker nog att jag har haft mitt roliga på ett tag framöver. Det verkar det som iaf. Min hjärna har blivit lite sådär lagom köttig, jag har ont i huvet och mer eller mindre ont överallt. Känner mig helt infekterad och smutsig. Jag har haft mitt roliga verkar det som, ja. Det syndaste är att om det fortsätter så blir det inte kul alls. För då hamnar jag efter i skolan eftersom jag inte kan koncentrera mig och måste plugga i kapp och AAAAH?!!? Nä, det orkar vi inte med alls, bloggis.

Jag ska vila hjärnan nu, tänkte jag. Samla krafter. Senare måste jag nämligen plugga matte och franska. Det känns ju jättevärt. Men det ska göras ändå.

xoxo , missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...