SHUT UP AND SLEEP WITH ME

Hej bloggen..
Jag är verkligen glad idag. Jag är verkligen det. Allt äger verkligen.
Vet du hur glad jag är eller? Nej. För du känner inte det. Ingen gör.

Idag filmade jag med Annie, Annie, Isabell och Ida. Det var... Bäst.
Jag har verkligen saknat att spendera tid med oss. Vi fem. Som det var förut. Bäst.
Jag har förresten köpte skor. Hade världens flyt. Hittade dcskor.
Mina ben är inte fina, men det ska jag fixa. Träning börjar på söndag.


 
          xoxo, missbuttercup

Postat av: Mummy

Fina skor o fina ben o fin tjej!

Ha kul med dina tjejer! Det är det man ska ha när man är 15 år!

Pussis

2009-09-02 @ 13:06:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...