WE DON'T KNOW HOW

Dagen var så himla bra, jag älskar allihopa så himla mycket. Alla var så himla mysiga idag. Allt var så himla mysigt idag. Jag kommer gråta så jävla mycket när jag måste lämna dom. Men än är det långt kvar.

Men jag är trött, bloggis. Så brutalt trött och jag vill sova. Sova igenom hela hösten. Regn.. Regn.. Regn, blåst, regn.. Kyla, mörker, regn.. Hösten är nog inte my thing, om man säger så.

Vad är my thing egentligen? Typ att jag gillar att fixa mitt hår? Men det kan jag ju glömma direkt eftersom bara jag går ett steg utanför dörren så kommer vädergudarna och håret blir inte som det var igen, dessutom börjar det bli slitet. Jag orkar och vill knappt platta håret nuförtiden, bloggis. Ojoj, vilka stora problem jag har, lol. Men även fast mitt hår skulle vara friskt så kan jag ju direkt säga såhär: DET ÄR HÖST!? Vad är det för mening med att styla hårfanskapet när man ändå i slutändan ser ut som en slickad utter när man går ut?! Ovärt. Och ändå är det detta jag lever för, bloggis. My thing.

Okej, jag måste bara.. ÅH JAG ÄLSKAR MINA BOYS! Såg dom spela ikväll i Kstad och fast att dom inte alls var nöjda med spelningen tyckte jag att dom var brutalt bra!

Åh, nu började jag sakna Issa bara för det. Och Ida och Annie och Annie med. Näää, inte okej. Jag älskar er så jävla mycket!?

Ah, jag vill ha bullar. Helst gifflar. Och smoothie. Men det finns inget sånt hemma nu. Jag vill dö, haha. Alltså tänk vad mitt liv kan förstöras för ingenting. HAHA synd. Lättpåverkad_tjej.



xoxo, missbuttercup



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...