red red wine



Imorse kände jag verkligen för att stanna hemma. Kände mig helt degig och hade huvudvärk. Det var ingen höjdare. Huvudvärk är ioförsig aldrig någon höjdare men ni fattar. Det gick som tur över efter ett tag och tur var väl det.

Förutom skolan har jag mest gjort ingenting idag. Vilat lite men även undrat hur det kommer sig att alla BrunUtanSol luktar BLÄ? Orka det. Antingen så ska man sola solarium men riskera att man får cancer eller använda BUS men lukta som en äcklig gammal trasa i flera dagar. Gissar på att det mest lutar åt alternativ 2 dårå om man inte vill likna en stor alvedon tablett.

Imorgon ska jag hem till Anton. Har inte träffat han på super länge känns det som så det blir mys. Sen taggar vi lördag då vi ska se clash of the titans i 3D. Whoho!

Borde verkligen plugga lite på matte nu eftersom jag har nationella i det imorgon, men jag orkar INGENTING som har med skolan att göra just nu. Fast samtidigt HATAR jag att jag inte kom in på den linjen jag ville. Måste därför höja mig i matte så jag får väl slå upp boken nu och hoppas på det bästa imorgon. yay yay horaaay.

ciao.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...