You made a rebel of a careless man's careful daughter



Då var första dagen på gymnasiet avklarad. Eftersom det inte varit som en vanlig skoldag med lektioner kan jag ju inte bedömma än om jag kommer trivas. Men än så länge gör jag det och jag hoppas på att det kommer bli 3 bra år tillsammans med klassen. Finns egentligen inte så mycket mer att skriva om dagen.

Btw har jag noll insperation just nu. Är extremt shoppingsugen men höstkläder är verkligen ingen höjdare. Är grymt besviken på butikernas utbud med för tillfället. Tipsa mig gärna om ni hittar något ni tycker skulle passa på mig.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen igen och sova lite. Imorgon är en ny dag med nya äventyr. Ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...