This is pure love

Efter den inte särskilt givande turen till Malmö var jag tvungen att åka till Kristianstad för att försöka hitta lyckan där. Och precis som jag anade fanns precis vad jag sökte där.



Blev dessa populära ringarna med djurmönster som syns på var och varannan människa samt en väska som jag kanske slänger upp en bild på en annan gång. Hittade dock inte skorna jag också var ute efter så blev till att skicka iväg en liten beställning idag som ni ser under.


Nu ska jag se "Biggest loser" och sen blir det antagligen en tidig kväll för mig.
Puss godingar!

Postat av: patricia

Älskar dom där skorna =) Allt bra annars ?=)

2010-09-14 @ 12:08:52
URL: http://nattstad.se/patriciamutas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...