sånt där jätteintressant



Efter att ha sovit bort ett helt dygn, gömt mig under täcket samt lyckats bli av med min 39 gradiga feber mår jag äntligen lite bättre, dock har jag haft bättre dagar. Dagens underhållning har Dexter tagit hand om. Han är för snäll. Här kommer en liten trevlig lista som ni kan läsa om ni vill lära känna mig lite bättre. Enjoy.

min bästa vän
är min säng, om man pratar om en person så har jag ingen bästa vän utan bara flera bra vänner.
när jag borstar tänderna står jag oftast och dansar, mestadels för jag blir så fruktansvärt rastlös av att stå still
när jag lagar mat sitter jag och kollar på, blir oftast färdigmat eftersom jag inte kan laga "riktig" mat
jag är rädd för mycket men mest för spindlar, mörker, ormar och monster under sängen
den värsta känslan är ångest och rädsla över att inte hinna göra allt man vill göra innan det är för sent
den bästa känslan är att vara kär. känslan av att inget kan krossa en.
jag är bäst på att skjuta upp saker och ta en dag i taget
jag är sämst på att hålla ordning på mina saker.
jag lyssnar på allt möjligt och tjatar gärna ut låtar genom att lyssna på dem om och om igen, dock tröttnar jag aldrig på Lasse Lindh, 3OH!3, LMFAO och Maskinen.
 jag pratar oftast väldigt snabbt och mycket. jag antar att detta är för att jag hatar när det blir pinsamt tyst och försöker därför undvika detta. (eller är det så att jag bara är väldigt pratglad)
jag tycker om min pojkvän, rosa, kläder, myskvällar, min familj, mina vänner och massa annat
kärlek är det bästa som finns, dock kan det leda till det värsta som finns
i somras spenderade jag praktiskt taget varenda dag med Anton och det var fint. Ingen frågade mig vad "ska du göra imorgon?" utan det var alltid "vad ska du och Anton göra imorgon?"
sist jag grät var inte så längesen, är en väldigt känslig person som kan börja gråta för ingenting
när jag vill tänka ställer jag mig i duschen en stund och sjunger med i någon fin låt
när jag bakar brukar jag lyckas med ungefär hälften (brukar bränna en av plåtarna)
just nu tänker jag på vad jag ska ha på mig på avslutningen imorgon
idag har jag bara legat i min säng och kollat på Dexter + funderat på att slå in mina julklappar (detta har dock förblivit en tanke)
ikväll ska jag förhoppningsvis sova annars kollar jag nog på några avsnitt Dexter och räknar timmarna tills jag ska gå till den sista skoldagen på den här terminen
imorgon kommer jag gå på julavslutning och pyssla jättemycket här hemma, stora julstädet is on!
min mobiltelefon är en iPhone 3g som jag har med mig överallt
när jag vaknar på morgonen rostar jag två mackor och stressar mig igenom hela morgonen för att inte bli sen till skolan
om jag var ett djur skulle jag vara ett djur som kan flyga eller ett som kan vara under vatten hur länge som helst (utan att bli uppäten av någon fisk som är större än mig själv)


Postat av: Bessy

Hahah så e det när man e sjuk :P

Krya på dig <3

Söt bild :]

2010-12-20 @ 22:51:01
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: danten89

Hehe :)

Tack :P



Jamen nu väntar lite ljus och värme i form av julen? :)

2010-12-21 @ 14:50:19
URL: http://animalcity.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...