Jag är inte så smart som jag tror...

... men jag är iallafall bättre än 90% av befolkningen!
(och med befolkningen menar dom väl av dom som gjort testet.. antar jag)


Känner att detta blir det oviktigaste inlägget någonsin i min blogg.
Men det är lite kul.
Just för att det är så HIMLA oviktigt.

Facebook. Fejjan. FB. Ansiktsboken?
Alla ni som är medlemmar på FB vet ju att man kan göra massor av olika quiz.
Jag gjorde "Vilket djur är du?" och fick det här fina svaret:

hmmm...
Jag är inte helt säker på att allt där stämmer.

Sen fick jag Voldemort som resultat på quizet "Vilken Harry Potter karaktär är du?"
Han är ju en hygglig tös så det var ju roligt.

You gotta love Facebook, right? :')




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...