Let us die young or let us live forever

Tänkte bara berätta för min lilla värld att imorgon är sista skoldagen på ett tag för min del.
Hur skönt är det liksom inte? Helt underbart om jag får säga det själv.
Bara för att fira detta ska jag hämta lite lasagne som jag kan mumsa på medans Sex and the city underhåller mig resten av kvällen.

Så nu ligger jag här i min säng igen med en skål lasagne i knät. När jag kom tillbaka så var sängen fortfarande varm. Det måste vara typ en av dom bästa grejerna i hela världen? Att krypa ner i en varm säng. Åhåååå, vad mysigt det är. Jag tror inte jag ska resa mig härifrån. Blir nog bäst så. Eller jo, jag måste.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...