stars in our eyes ’cause we’re having a good time



Firade mig och Annie idag med Isabell, Ida, Annie och Annie! Bästa tjejerna!
Pics från det ser ni ju lite överallt i detta inlägget.

Imorgon ska jag till min fina Anton ( I MISS HIM ) och vila ut lite innan helgen börjar.
Har planerat så mycket.
I'm so EXCITED!
Damn, jag får glädjerus genom kroppen.

Sovmorgon imorrn , FAT NICE.



Hahaha Annie <3 lika seriös som vanligt

xoxo, missbuttercup


Postat av: iiiiiiiiiii

eeeeeeey, du tog inte bilden !

2010-02-03 @ 22:02:24
Postat av: Matilda

hahaha nej men den var kanske inte den finaste jag sett i mitt liv xD behöver ju inte skämma ut mig totalt ;)

2010-02-04 @ 20:37:30
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: scrooge

hahahah SGROOOGE i bakgrunden!!

2010-02-04 @ 22:34:47
Postat av: Matilda

hahahaha fett sexig ju xD

2010-02-08 @ 21:36:38
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...