lycka är cola vanilj

Idag hände det. Något jag länge vetat skulle hända men inte riktigt lagt ner någon större tid på att tänka på. Vi hade vårt första nationella prov. Det kändes som att det är nu allt verkligen börjar. När alla nationella är klara är det inte länge till jag börjar på gymnasiet och tar ett stort steg ut från något jag brukar kalla min vardag. Mina tjejer och jag kommer nämnligen att dela på oss. En kommer flytta och en annan har valt en skola utanför kommunen. Vi kommer inte ses varje dag längre som vi gjort de senaste 9 åren.

Kände att detta blev en väldigt deppig text så därför får jag väl gör den lite gladare. För några dagar sedan hitta jag äntligen Coca Cola Vanilla i en affär. Ni inser inte hur länge jag letat!

Coca Cola Vanilj ÄR lycka!

Nej nu vill jag sova.
Vilket blir svårt eftersom att jag har ont i huvudet (blir lätt så när man är trött och vet att man måste städa rummet innan man lägger sig) och mina mage känns svullen. Till råga på allt börjar jag 20 i 8 imorgon. What’s the deal liksom?

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...