angel's wings gonna carry us away

Har varken orkat eller haft tid med att blogga! Har nämnligen varit med Anton hela helgen, mysigt som vanligt.
Har inte gjort så mycket mer än myst med honom, varit på kalas, drömt om att möblera om mitt rum så jag får in en klädstång och varit på första danslektionen denna terminen. Helt underbart att börja träna igen men det kändes verkligen att det varit ett litet lov om man säger så. Kroppen var inte som den en gång varit, men det kommer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

aldrig att jag tänker låta något ont
hända dig jag håller dig hårt, tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid alltid att jag kommer vaka över dig
genom mörkret jag leder dig, jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd

lasse lindh - du behöver aldrig mer vara rädd




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...