life has never been sweeter

Kände för att ge mig själv lite sovmorgon imorse så sov till halv 1, då kändes det som det var dags att gå upp och möta en ny dag med nya äventyr. Och dagens äventyr blev till att åka ut till Vinslöv och möta Anton en stund. Vi glodde på ' motorsågsmassakern ' och trotts att jag sett den 5 eller 6 gånger älskade jag den! Om ni som inte sett den, GÖR DET! Den är sjukt värd.

Ni kan aldrig gissa vad jag gör nu och det är nästan så jag är förvånad själv. Men jag sitter faktist och räknar matte. What?!?!! I'm not kiddin'! Okej vi ska inte överdriva men det är ju lite sick ändå? Egentligen borde jag redigera massa bilder som jag har på lager men orkar inte det. Det återstår och se när det blir av. Tänkte dock bjuda på en liten lista på vilka killar som är snyggast enligt mig just nu. Mest i brist på annat, men det kan väl vara lite trevligt ibland.
Nu ska jag glo på ' into the blue ' och drömma mig bort lite från allt skolarbete.



TTYL
missbuttercup.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...