up in the clouds we’ll be higher than ever

Sjukt lazy dag idag. Börja inte förrän 09.40 och slutade 1 timme senare. Var på tekniskan en stund och kolla hur det var att gå på den linje jag har valt. Jag hoppas verkligen att jag kommer in. Man får hoppas på det bästa.

mmmmmmmmmmmmmmhm.såattteeee...

Nej men efter det blev det till att dra till mina söta små kines "kompisar" och äta lite med min söta Anton och lite annat skojigt folk. Drog hem med Anton och åt årets första semla. Hoho! Vardagslyxlivet fortsätter.

Snart är det pluggelicious som gäller och efter det blir det att våldta kudden. Ska nämnligen upp tidigt imorrn.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...