Flyger iväg som ett pappersflygplan

rlåt för sjukt dålig uppdatering.
Ska verkligen bli bättre på det, men har haft fullt upp den senaste tiden. Och om jag ska vara ärlig så har sjöar, hav och festivaler lockat mer än att sitta inne i värmen och blogga. Men idag är första dagen på länge som vädret inte är på topp och därför bestämde jag mig för att sitta inne och mysa med datorn en stund. Dock ska det tydligen åska rejält idag så då lär jag stänga av den.

Mmmmmmmmmmmmmmhm. Såattteeee...

Ska försöka hinna med att slänga in ett inlägg lite då och då, har nämnligen fullt upp på schemat framöver. Bland annat hotell i Köpenhamn i två nätter, Ullared, Östersjöfestivalen och sen ska jag ju till Kreta med i två veckor! Men ska som sagt försöka skriva när jag har tid.

Nu vankas kalas, ha en bra kväll! Ciao ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...