Du din lille bulle va nog bäst nittonhundra-när-som-helst

Efter flera timmar pillandes i stilmallar och liknande har min blogg nu äntligen fått ett nytt utseende. Tyckte att det var på tiden. Den är dock inte riktigt klar än och mycket behöver förbättras, men det får vänta lite. Endast lite småjusteringar som behövs på headern och det är det som jag jobbar på just nu.

Här ser ni hur min bloggdesign har ändrats med tiden:




Vilken är din favorit?

Postat av: Palm

Jag tycker dom 2 översta ser tråkiga ut. så din nya är min favorit.

2010-06-30 @ 20:15:28
URL: http://palken.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Den i mitten

2010-06-30 @ 23:37:29
Postat av: Gunilla

Njae kanske den nya är finare ;)

2010-06-30 @ 23:39:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...