För alla gånger som vi dansat å sjungit med fast ingen kan.




Det har precis börjat gå in för mig, såhär efter att ha kommit hem ifrån sista dagen, att jag faktiskt ska behöva splittras från min klass. Jag har ju tänkt att de flesta kommer ju ändå gå i samma skola som jag, men att ha haft samma personer nära sig i flera år sätter sina spår. Mest kommer jag nog att sakna Annie som flyttar till Visby i sommar. Vi har kännt varandra sedan vi var typ två år gamla, och helt plötsligt flyttar hon från stan.

Jag sitter iallafall här ganska nyhemkommen, med Lasse Lindh som sjunger ur högtalarna och är riktigt sentimental. Tänker tillbaka på gamla minnen med klassen, människor man glidit ifrån och kommit närmre, saker man har gjort, misstag genom vägen och gånger då man skämt ut sig. Klass 9C kommer alltid finnas kvar i mitt minne.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...