Standing in the light of your halo, I got my angel now


puss fina anton, ily

Har varit en jättefin dag idag med massor av sol, tyvärr var jag en av dem som inte fick träffa på solen särskilt mycket idag då jag jobbar inomhus. Hann dock med en liten badtur när jag slutade som tur var. Hade en supermysig kväll på midsommar, mer behöver inte sägas om det antar jag. Tältningen gick också bra och det var riktigt mysigt! Mysigare än jag trodde om jag ska vara ärlig, men det var nog mest Antons förtjänst. Hoppas alla hade en lika fin midsommarhelg som mig!

Resten av kvällen tänker jag och min glass-skål spendera i sängen med några gamla avsnitt av desperate housewives. Ciao.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...