Cuz this is the future and you are alive

Idag märkte jag för första gången på riktigt länge hur allt jag längtat efter den senaste tiden börjat närma sig. Jag tänkte ge er tre exempel på att min framtid är närmre än jag ibland tror.

* Idag hade jag för första gången (detta året) på mig min extremt saknade skinnjacka. Det var lite för kallt för att börja ha den redan men gud vilka vårkänslor jag fick bara av att se den!

* Vi lärde oss introt och blev även klara med dansen idag. 2 lektioner kvar sen är det dags för uppvisning. 8/5, boka det datumet redan nu!

* Och det som jag nog är mest nervös över för tillfället. Gymnasiet. Imorgon börjar nationella i engelska. Får jag inte MVG är chansen mindre att jag kommer in på internationella och då förändras allt.

Och något lite mindre som börjar närma sig är slutet på min sex and the city box. Satte precis in sista skivan. Det tog emot men "allt som har en bra början har ett bra slut".

ciao, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...