23.



Som nog alla människor vet så släpptes idag Lanvins kollektion på H&M. Jag var lite sugen på ett läppstift så jag var snabb på det att klicka mig in på sidan, dock var jag inte så snabb som jag trodde?! Allt var redan slutsålt och dessutom var det lång kö på att komma in på H&M's hemsida. Kaos är nog det enda ord som kan beskriva denna morgon. Jag håller tummarna för att en liten del av kollektionen finns i den lilla H&M butik som finns i min stad!
Hann du köpa något?


Postat av: Bessy

HAHAH Lyckad :P

Njaa.. vet inte.. Tror inte ens jag vill ha en sån xD

Skulle nog aldrig ha den på mig ändå xD HAHAH

2010-11-23 @ 12:19:16
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...