11.



Sitter just nu i skolan, som vanligt. Har rast fram till kvart i 12 så tänkte att jag kunde langa ut ett litet inlägg här. Blir antagligen till att gå och äta lite thaimat snart med fina Tina och Isabella. Efter skolan ska jag träffa min fina boyie och sen är det snart helg igen! Wiihoo.

Nu har jag mycket att uträtta men så fort jag får tid ska jag lägga upp ett intressantare inlägg, har bland annat en "tipslista", en önskeoutfit och lite annat smått och gott på lager. Vad vill ni förresten se mer av här? Talk to you later! Btw, välkomna alla nya läsare! ♥


Postat av: Marika

Mathy om Säljes: Ringar till salu!:

Finns ring nummer 13 och 15 kvar? :)



Hej.

Ja, vid intresse att köpa så maila mig.

MVH

2010-11-14 @ 13:38:31
URL: http://bloppisshopp.blogg.se/
Postat av: hick

Sötisar :D

2010-11-14 @ 14:38:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...