24. Hur man gör stjärnbilder i photoshop!



ÄÄÄÄÄNTLIGEN. Som ni har längtat. Jag har fått många frågor angående hur jag redigerar mina bilder och nu är det äntligen dags! Det finns hur många olika sätt att göra detta på. Och jag är alltså självlärd, så om det här är det bästa och lättaste sättet vet jag inte.

Jag använder mig av Adobe photoshop CS4. Om ni inte ser (förlåt för lite suddiga bilder) eller förstår hur jag gör är det bara att kika på bilderna och välja samma "figurer" som jag har gjort. Prova dig fram så blir det säkert awesome!

(Isabella och Amanda hälsar cha cha bloggen!)







Postat av: Henke

Superkäck blogg! Verkligen!

U GO GIIIRL ;)

2010-11-25 @ 12:00:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...