12th day - När jag säger Sture säger ni plan

Day 12 - A song from a band you hate

Yey! Jag har fått svar på en av mina sommarjobbs ansökningar och de svarade ja! Dock är jag inte hemma de första 4 dagarna så jag kanske måste ta och tacka nej. Får hålla tummen på att de låter mig vara ledig de dagarna och sen låta mig arbeta på Hässleholms Rehab.

Detta får vi ta och fira med en låt från ett band som jag hatar!
Oj vad dum jag kände mig nu, började direkt kolla igenom Antons playlist för att komma på vilken låt jag skulle lägga ut. Snäll flickvän är jag! :blush:
Finns väl inget band jag hatar precis men det finns en person, så jag får bryta lite mot reglerna.
En låt med en person jag hatar är...

Peter08 - Sture-P



Kan verkligen inte vara någon (förutom Terése i min klass) som gillar denna låt/person!
Till och med värre än Friday-låten.

Nu blir det ut och powerwalka!
TTYL



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...