18th day - What are you waiting for?

Day 18 - A song that you wish you heard on the radio

Hade ingen tid alls att lägga ut min låt från 30 Day Challenge igår så idag får jag lägga ut både dag 18 och 19.
Jag hoppas ni kan leva med det! Blev tråkigt nog inga inlägg här igår på grund av att
jag var i Danmark med Annie, Ida, Madde och Anton.
Hade tyvärr inte med mig kamera eftersom batteriet var slut men åh vilken bra dag och kväll vi hade!

Dagens låt är en låt som jag önskar att jag hörde på radion. Det är en låt som jag tycker är superbra och hur härlig som helst att lyssna på, därför önskar jag att radion kunde låta fler människor få njuta av denna.
Låten är...

Pendulum - The Island pt 1



Känner att jag ligger "lite" back med bilder och har hur många inlägg som helst som väntar på att få komma ut så
stay tuned!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...