1st day - Cuddle up inside your heavenly arms, you help me weather the storm

Day 01 - Your favourite song

Glömde helt bort att lägga ut min låt igår så får antingen skjuta fram allt en dag eller lägga ut två låtar idag?
Får se hur jag gör...

Här kommer i alla fall min första låt i min 30 days challenge och idag ska jag tipsa om min favoritlåt!
Jag har inte riktigt någon speciell låt som är min favorit, men jag har flera stycken som jag älskar.
Vissa låtar kommer och går och sen har jag vissa låtar som jag aldrig tröttnar på.
Därför måste jag lägga ut den låt som jag lyssnat på 1000 gånger om och aldrig tröttnat på. Och det blir...

Flipsyde - Angel




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...