4th day - För varje synd man gör måste man göra en till

Day 04 - A song that makes you sad

Dagens låt blir en låt som gör mig ledsen, kan ju vara någon som inte kan engelska så då får man översätta lite. ;) Eftersom Lasse Lindhs låtar alltid är de som spelas när jag är ledsen så får det bli en av hans underbara låtar.
Den låten som gör mig ledsen är...

Lasse Lindh - Regn Faller



Andra låtar som är härliga att lyssna på när man är ledsen är:

David Gray -
This Years Love
Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
Phil Collins - You'll Be In My Heart

Kanske dags att göra en Mysrys-playlist och publicera här? Värt att tänka på.
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...