9th day - Quiero ver balançar

Day 09 - A song that you can dance to

Då var det dags att tipsa om en låt jag kan dansa till!
Egentligen skulle jag kunna lägga ut vilken låt som helst, alla låtar går ju att dansa till?
Men får väl ta min favorit "danslåt" just nu och det är...

Lucenzo feat Big Fat Ali - Vem dancar kuduro



Man blir så sugen på att dansa när man ser denna videon!
Har precis varit på dansträning i 4 timmar så dagens låt var ju ganska passande. Dog förresten nästan på träningen så varm jag var! Nu blir det till att ta det lugnt resten av kvällen... Fast näe, borde passa på att gå ut och gå en runda i det fina vädret. Värt att tänka på!
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...