Dagens shoppingtips

MATHAFAKKA!
Såg precis att Gina Tricot har fått in fyra olika onepieces!
Jag som är en dyrkare till dessa underbara skapelser var ju bara tvungen att tipsa alla mina läsare om detta!
Många tycker att orginalen är för dyra och det kan jag förstå, så är du osäker om en onepiece är något för dig är det bara att köpa en billigare modell från Gina Tricot. Antagligen kommer de ta slut väldigt snabbt så det är först till kvarn som gäller nu! Själv skulle jag gärna köpt en av var, det bara skriker Matilda om dem!
Speciellt leoparden och den rosa! Och den turkosa. Och den marinblå... Damn!
Klicka på bilden för att komma till shoppen!

Godnatt sötnosar!
xoxo


Postat av: meinalay

jag vet du hata mig nu :')

Kan dockleva med det :D

2011-04-07 @ 22:50:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...